2011. augusztus 29., hétfő

STRASSZOS CSIPKÉS TANGA + RÓZSASZÍN FRANCIABUGYI!! - Jelenlegi ára: 1 200 Ft

Eladó a képeken látható Lilly piros csipkés féltanga elején masnival és 4 db strasszal díszítve.
40-es méret, elasztikus anyag, úgyhogy jól tágul.
Kitűnő, hibátlan állapotban van, használva sem volt, csak kiöblítve.
A képek magukért beszélnek, gyönyörű.
Méretei:
Hossza: 18 cm
Csípőszélessége: 31 cm, de kihúztam, tágult még 11-12 cm-t.
A képeken látható franciabugyi is eladó, nagyon szép csipkés, szinte csak csipkéből áll. A színe élőben picivel erősebb rózsaszín, mint a képeken. Természetesen nem használt, megvettem, mert imádom a csipkét, de itthon megpróbáltam és nem tetszett ... a címkét már megvételkor kivágtam.
Méretei:
Hossza: 22-23 cm (csípőtől az "ülepéig" mértem)
Csípőszélessége: 33 cm, de természetesen ez rengeteget nyúlik, mert ahol mértem teljesen máshogy néz ki, mint egy normál bugyi.
Bármilyen kérdésre szívesen válaszolok!!! : )


Jelenlegi ára: 1 200 Ft

Az aukció vége: 2011-09-15 15:26
. STRASSZOS CSIPKÉS TANGA + RÓZSASZÍN FRANCIABUGYI!! - Jelenlegi ára: 1 200 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése